Gyvūnai – muziejaus eksponatai

Apie muziejų

  • Kauno Tado Ivanausko zoologijos muziejuje yra daug gyvūnų eksponatų.
  • Eksponatai – muziejuje rodomi daiktai.
  • Šio muziejaus tikslas yra mokyti žmones apie skirtingus gyvūnus.
Tadas Ivanauskas

Muziejaus istorija

  • Kauno Tado Ivanausko zoologijos muziejus pradėjo veikti 1919 metais.
  • Muziejų įkūrė Tadas Ivanauskas.
  • Iš pradžių muziejuje buvo tik Tado Ivanausko atvežti gyvūnų eksponatai.
  • Tadas Ivanauskas – garsus Lietuvos gamtos tyrėjas, mokytojas.
Muziejus
Tiriamas gyvūnas

Kauno Tado Ivanausko zoologijos muziejaus veiklos

  • Muziejuje yra rodomi gyvūnų eksponatai.
  • Muziejuje veikia parodos.
  • Muziejuje vyksta ekskursijos.
  • Per ekskursiją muziejaus darbuotojas pasakoja apie muziejų.
  • Muziejuje vyksta pamokos apie gyvūnus.
  • Muziejaus darbuotojai tiria gyvūnus.
  • Muziejaus darbuotojai žieduoja paukščius.
  • Jie deda žiedus paukščiams, kad žinotų, kur jie skraido.

Muziejaus darbo laikas

  • Muziejus dirba nuo antradienio iki sekmadienio.
  • Muziejus nedirba pirmadienį.
  • Muziejus dirba nuo 10 iki 18 valandos.
  • Įeiti į muziejų galima iki 17 valandos 15 minučių.
  • Vėliau atėję, nespėsite apžiūrėti visų eksponatų.

Muziejus nedirba:

  • sausio 1 dieną;
  • birželio 24 dieną;
  • lapkričio 1 ir 2 dienomis;
  • gruodžio 24 ir 25 dienomis;
  • per šv. Velykas;
  • per motinos ir tėvo dienas.
Čia muziejaus kasa.
Kasoje galite nusipirkti bilietą.

Muziejaus bilietai

Norint pamatyti muziejaus eksponatus, reikia turėti bilietą.

  • Suaugusiems žmonėms bilietas kainuoja 3 eurus.
  • Senatvės pensiją gaunantiems žmonėms bilietas kainuoja 2 eurus.
  • Moksleiviams ir studentams bilietas kainuoja 2 eurus.

Muziejų nemokamai lankyti gali:

  • Maži vaikai, kurie dar neina į mokyklą.
  • Negalią turintys vaikai iki 18 metų.
  • Žmonės, kurie turi sunkią negalią.
  • Negalią turintį žmogų lydintis žmogus.

Muziejaus kontaktai

  • Mums paskambinti galite telefonu: +370 37 20 02 92
  • Parašyti elektroninį laišką: info@zoomuziejus.lt
not a terminal